Přeskočit na hlavní obsah

Jak jsem se dal na cyklistiku..


Po letosni zime jsem zjistil, ze se nam asi rozbila osobni vaha. Navic byla zavada o to zaludnejsi, ze se projevovala jen kdyz jsem se vazil ja.. A to tak, ze na muj vkus ukazovala vic, nez jsem chtel..
No, kdyz to zkratim.. pribral jsem.. :-S
Takze jsem se rozhod, ze nezustane jen u "inlajnek" a koupim si kolo. Ovsem takove, ktere dam slozene pohodlne do kufru a taky rychle.. Vyber nebyl moc siroky, ale i tak jsem vybiral, pocital a meril, az jsem vybral zakladni model od firmy Dahon, ktera se na skladaci kola specializuje.
Prijel jsem tedy do prazske prodejny na Jaromirove ulici c.p. 26 a zacalo zkouseni, jak do kufru Oktavky padne i pri zavrenem platu.
No, padlo tam jako ulite, jen sedlo nezasouvam, ale vyndavam..
Takze az uvidite kolem Vltavy proletet modrej blesk, tak to jsem mozna ja.. ;-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Svět amerických kamionů

Tak tento příspěvek jsem nevytvořil na mobilu, jako ty ostatní.. :o) Pokud se vám tato 30-ti minutová ukázka líbí, můžete si celý dokument, který trvá hodinu, stáhnout na váš počítač z odkazu zde . Původně jsem chtěl tady nahrát celý dokument, ale z nějakého důvodu není zřejmě možné, aby video zde publikované mělo více než 30 minut..

INSTAX mini 8 vs. INSTAX Share SP-1

Velký test právě začal.. Aktéři: Instax mini 8, Instax Share SP-1, Olympus PEN E-PL3, iPhone SE 64 GB a moje maličkost..

"Palačinka" pro PEN

Již něnakou dobu používám, hlavně na streetfoto, objektiv "pancake" Olympus Body Cap Lens 9mm f/8. Světelnost by mohla být lepší, ale jsou zde zase jiné výhody.. Každopádně kresba je na cenovou relaci výborná a hmotnost zanedbatelná.  Kombinuji s tělem Olympus PEN E-PL3.